Hektisk dag, rolig kveld

Hey

Da er en litt hektisk helg over. Jeg har ikke hatt ork til å skrive. Etter å ha vært barnevakt i helgen, jobb noen timer i går og svipptur til Oslo i dag for å hente en legeerklæring på Rikshospitalet er det digg å endelig slappe av litt. Skal på fotsone terapi i morgen og bortsett fra det.. …. en rolig dag hjemme.

Jeg visste ikke at det var mulig å ha så mye moro med snapchat. Koste oss masse med Celina og Linnea. 

Det var noen ganske rolige timer på Drammensbadet i går og det gikk ganske ok å jobbe. Selv om det ikke skal så mye til før hoftene mine og beina mine begynner å smerte. Men selv om jeg bare jobbet tre timer, kjente jeg det godt. Tror allikevel noen timer av og til bare er godt for meg. Snakke med andre og føle at jeg gidder på noe.

Da jeg kom hjem fra jobb bestemte jeg meg for å lage noe nytt til middag. Jeg har nå lært meg å like avokado så lagde en oppskrift jeg fant på vintreet. Elsker vintreet. Så det ble linguini med en pestolignende blanding av avokado, hvitløk, sitronsaft og olivenolje. Stekte en kyllingfilet og hadde parmeggiano over. Sykt godt! Og helt perfekt.

På Rikshospitalet i dag fikk jeg med meg lege attesten med riktig informasjon. Den første hadde noe feil i så godt å få riktig nå. Har jo kansellert USA reisen så må ordne med refusjon etc. Jeg var jo så heldig å treffe på den ene kardiologen jeg går til og vi vekslet noen ord. Han syntes jeg så litt bedre ut igjen nå. Det er jo alltid hyggelig å høre og det kjennes sånn ut, men det er mye som skjuler seg bak det fysiske. Det blir vanskelig å se blå negler på grunn av dårlig metning når de er “gjemt” under neglelakk, hovne og såre bein under buksen og den psykiske påkjenningen i hodet under lua. Men man må ta det positive med seg. Ingen vet jo hva som skjer i morgen.

Da jeg kom hjem i dag så jeg at de vonde beina mine så helt forferdelig ut. Nå syns jeg det venstre er blitt nesten like ille som det høyre. Det er mange som sliter med tørr hud på beina om vinteren, men når blodsirkulasjonen er så utrolig dritt som min er blir det til tider helt sykt jævlig. Bruker som regel mandelolje eller Bioil, men i dag kjøpte jeg en speil som jeg har brukt flere ganger for å se om det hjelper. Tilslutt kapitulerte jeg og måtte ty til smertestillende.

Det har i hvert fall tatt knekken på det verste. Jeg skal nå smøre igjen og legge meg. Satse på at det blir en god natt. Må sikkert smøre igjen i natt om jeg våkner.

Natta folkens. Vi snakkes.

– Katie

http://www.vmh.no

http://www.organdonasjon.no

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #smerter #sirkulasjonsproblemer #livelife #kjærlighet #sandeivestfold #matlaging #kjøkkenterapi #drammensbadet

3 kommentarer
    1. Veldig bra og spennende innlegg
      mange fine bilder på bloggen.
      du skriver utrolig bra. fortsett med den gode jobben
      Kan du vær så snill ta en tur innom bloggen min :)? Legge igjen en kommentar?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg