Ro

I dag hadde jeg enda en fotsone terapi time. Prøver å gå to ganger i uken og nå som det er vinter, blodsirkulasjonen er shit beina er hovne, føler jeg virkelig at det hjelper for meg. Den ene legen på Rikshospitalet saen gang at fotsone ville ikke gjøre noe for hjertet mitt, men det var mere “hvis du har tid og penger” behandling. Tid har jeg og pengene må jeg bare finne. Ikke bare lettet det trykket i beina og kroppen, men jeg syntes det er behagelig. Noen ganger litt vondt. Det heter vel “vondt skal vondt fordrive”.

Etter timen dro jeg rett hjem. Blir ofte ganske trøtt etter terapi, men sjeldent at jeg drar hjem for å hvile. Ofte er det en kaffe med Kamilla, en tur på butikken, hente eller kjøre Marcus.. … etc.

Men i dag var det rett hjem. Og bortsett fra en liten tur på meny i ettermiddag, har jeg vært her. Toivo var på jobb og Marcus stakk ganske fort avgårde til Asker, så da fikk jeg huset til meg selv, og Arne og Otto da selvfølgelig.

Nå bikker jeg i bingen. Altfor sent selvfølgelig, men sånn er det.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg