Mission impossible

Hey

“Ta det me ro nå”, “dra hjem og slapp av i helgen”. Legens ordre fra i går er mission impossible for meg. 

Kom hjem fra Drammen sykehus i går og sov i over to timer. Ikke optimalt til vanlig, men helt sikkert nødvendig. Slitsomt å ha det som jeg hadde i går. Toivo dro på jobb og Marcus er i Asker så jeg bar hjemme alene med hundene. Jeg klarte å holde angsten på avstand, og det uten beroligende. Jeg lagde invitasjonen til mitt 40 års lag og “forsvant” litt inn i Norske Talenter og Senkveld. Det hjelper.

Ble fint?

Hadde litt lakenskrekk da jeg skulle legge meg, men sovnet nok av at jeg var super sliten etter fire timer på sykehuset.

Så var det dette med å ta det med ro. Kjedelig det. Hentet Toivo på jobb og dro rett ut til Nissan på Kjellstad hvor vi hadde en avtale om å prøvekjøre den nye EL bilen 2018 Nissan Leaf. Det var første gangen jeg kjørte en EL bil. Det var en del knotter og knapper, men det blir man fort vant til. Og bilen er kjempefin.

Etter prøvekjøringeb dro vi hjem. Mamma og pappa kom på besøk hos oss. En liten stund siden de har vært her i Sande nå. Det at de kom med fastelavnsboller var helt innafor. Jeg fikk også blomster. I morgen er det morsdag så det skulle vært andre veien. Men mamma, jeg vet du leser dette. Jeg er så glad i deg og takkemlig for at du er min mamma ❤

Ha en strålende lørdag videre. Og en strålende morsdag og fastlaven i morgen. 

– Katie 

1 kommentar
    1. Ønsker deg også en strålende morsdag. Håper du nyter helgen. En uke til neste helg. Det ble en veldig fin invitasjon. 🙂 og den fastelavensbolla ser kjempe god ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg