Varm om hjerte, kald på fingrene

Hey

Var ikke strålende fornøyd da jeg våknet av at Marcus og Henriette kom hjem i natt. Hundene ble sluppet ut av burene og de løp opp og ned i trappen. Men jeg klarte selvfølgelig å sovne igjen. 

Dagen kunne jo ikke begynt bedre. Å stå opp til trippel norsk på ski i langrenn var jo så stas. Jeg er super imponert over hva de klarer etter den “klabb&babb” starten.

Ettersom det var Fastelaven og morsdag i dag ville jeg lage fastlavens boller til Marcus. Og selvfølgelig til Toivo, Henriette og meg selv. Det var veldig koselig da Marcus gratulerte meg med dagen. Legger vel ikke skjul på at jeg har følt meg som en slags mamma for han de siste ca 11 årene. Og jeg syns at jeg og mine med-stemødre fortjener en shouout i dag også.

Nå er Toivo tilbake på jobb og Marcus har dratt til Asker igjen. Jeg var litt usikker fordi jeg er redd for at noe skal skje, men kledde på meg og gikk ut med Arne og Otto. Fant ut at de skulle få noe mer enn herjing i hagen i kveld. 

Jeg begynner i det små. Så en bil et stykke ned i veien og bestemte meg for å gå dit og tilbake. Det var skikkelig surt ute og snøføyk midt i ansiktet var ikke toppers.

Nå som turen er unnagjort skal jeg nyte kvelden så godt jeg kan. Og kose meg med

Jeg håper dere alle har hatt en flott morsdag og Fastelaven. 

– Katie

#medfødthjertefeil#skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #fastelaven #morsdag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg