Det kommer flere sjanser

Hey

Som vi alle vet så er det ting i livet vi ikke råder over. I dag er det lørdag 17.februar. En dag jeg hadde sett frem til siden juni i fjor sommer. Fra den dagen vi bestilte drømmeferien vår til Florida. 10 dager med sol, cocktails, ikke altfor nærkontakt med aligatorene i Everglades og mange andre opplevelser. 

Men så kom dette hjerte i veien. I veien for ferien. Den dårlige oksygenmetningen jeg har slitt med den siste tiden er jo ikke akkurat forenelig med 10.5 time i fly. Og sykehus opphold i USA uten full forsikring for en medfødt kronisk lidelse er noe jeg på ingen måte har penger til å risikere.

Men det gjør det ikke noe mindre kjipt. Tanken på at jeg akkurat nå skulle sittet i leiebilen vår på en amerikansk highway på god vei inn i ferien. Men det gjør jeg ikke. Jeg er hjemme med mine to amerikanske cocker spaniel i stedet.

Skal ikke klage for mye. Har ikke så dårlig oksygenmetning akkurat nå. Det er vel noe. 

Sånn, da er jeg ferdig med å syns synd på meg selv. Det kommer flere sjanser. Men det er lov å være skuffet. 

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg