Panikkangst vs meg

En veldig lang dag er snart over. Den starter da vekkerklokken på mobilen ringte 03.30. Da var det bare å komme seg opp og ut i bilen for å kjøre Marcus til Drammen stasjon. Så nå har han dratt til Gran Canaria en uke. Jeg dro hjem til Sande med de største planene om å legge meg igjen, men først etter at hundene fikk lufte seg i hagen. Dum som jeg var så satte jeg på TV’n mens de var ute og ble selvfølgelig hektet på at vi hadde en gull kandidat i sloapstyle i OL. Det måtte jeg jo se på. Så gikk det rett over i alpint. Fikk med meg Norges sølv der før jeg sluknet. Våknet til slutten av stafetten som også endte godt. Heia Norge!!

Jeg må ha fått en ekstra energi boost for i 13 tiden dro jeg til Kamilla for å hjelpe til i Linneas barnebursdag. Masse små barn som løp rundt og koste seg. Vet ikke om jeg var mer i veien enn til hjelp, men det er jo kos å være med de små. Ikke noe er som å bli 4 år.

Linnea virket strålende fornøyd med festen, geléen og gavene. Så da må vi jo si oss fornøyd.

Da jeg kom hjem igjen sluknet jeg på sofaen igjen. Jeg var nok fortsatt trøtt etter den lange dagen. På med tøffelsokkene som pappas kusine har strikket og TV på nå i kveld.

Men den stygge angst-klumpen ligger og murrer i magen. Nå har jeg brukt den siste timen på å prøve å ta meg sammen frem for å ta noe beroligende. Er sliten nå, men klumpen blir ikke noe mindre…. ååååååå……hater dette. Er så lei angst anfall. Nå føler jeg at jeg begynner å miste kontroll over kroppen min igjen. Gjett hvilken boks i medisinkassen min som er de beroligende…..??

Jupp, den med smilefjes på lokket!! WTF liksom! Men nå orker jeg ikke. 

Panikkangst er i aller høyeste grad en realitet for mange. Den er fæl, kommer snikende og setter meg helt ut av spill. Det funker litt å skrive, men ikke nok. Må sloss med to små “hjelpere” i kveld.

Sjalabais folkens 

– Katie 

 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #alene #sandeivestfold #sande #panikkangst #beroligende 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg