Kontroll

Våknet trøtt som en strømpe i dag tidlig da Arne begynte å gråte litt ute i gangen. Han gjør det av og til. Satt meg opp i sengen og kikket på mobilen min. Det var kommet en sms om at det var en levering i postkassen min. Snilleste Cecilie og Maite hadde sendt meg tre croissanter og en pakke franske makroner. Utrolig fin overraskelse å våkne til.

Så utrolig omtenksomt gjort. Jeg ble helt rørt. Og for en deilig frokost jeg fikk da.

Klokken 10.00 hadde jeg time hos fotsone terapi. Det var veldig godt  As always.

Etterpå dro jeg innover til Sandvika og møtte mamma for en kaffe. Fikk dratt innom Nespresso og kjøpt noen kapsler, mamma kjøpte meg et vaffeljern siden det forrige jeg hadde ikke ble med i flytten og jeg fikk handlet litt smått på butikken.

Nå er jeg hjemme. Har vært det noen timer nå og har sovet litt på sofaen. Telefonen min fylles av fine feriebilder fra mine kjære som dro avgårde andre steder etter at USA reisen ble avlyst. Selv om jeg er hjemme alene syns jeg det er veldig koselig at de andre fikk seg ferier.

En definitivt bedre dag og kveld. Full kontroll over murringen i magen nå.

– Katie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg