Opp og ned….så opp igjen….

Medaljefesten bare fortsetter i Sør Korea så det var en veldig ok morgen foran TV. I natt hadde jeg soveromsdøren åpen og det gikk kjempefint. Arne gråt ikke en gang. Veldig deilig å få sovet ordentlig en natt.

Etter litt sølv, så litt bronse og gull dro jeg til Drammen. Først for å kjøpe mere hundefôr hos veterinæren. Arne må spise en spesiell type på grunn av noen runder med urinveisinfeksjon. Heldigvis kan Otto også spise samme mat uten problemer, så da slipper jeg å styre med forskjellig fôr.

Etterpå kjørte jeg bort på Drammen stasjon og hentet Toivo. Endelig var han hjemme hos meg igjen. Han har bare vært borte i fem dager, og selv om jeg er overbevist om at det bare er sundt at par har sånne små perioder fra hverandre, er det liksom når vi er sammen, at vi fungerer best. Godt å ha det.

Jeg er i full sving med planleggingen av den store 40 års feiringen min. Gleder meg veldig. Lokalet er leid, invitasjonene er sendt og planleggingen med tanke på mat er på gang.

Merker jeg er veldig tankefull om dagen så har tatt kontakt med psykologen jeg har vært en del hos. Nå har jeg tatt meg et glass vin og skal slappe av.

Vi snakkes 

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg