Fotsone og franske makroner, men ikke samtidig

Hey

Det var utrolig godt å få Toivo hjem i går. Det jeg ikke tenkte på var at han tok Subaruen på jobb i dag tidlig. Så da jeg skulle avgårde på fotsone i dag tidlig måtte jeg hakke frem skodaen fra en under en hel mengde hardpakket is. Det er når man står og skraper, børster og fryser fingrene av seg at man skulle ønske sommeren ikke var så forferdelig langt unna.

Etter fotsone dro jeg bort på Espresso House på Gulskogen og kjøpte med meg en kaffe og hvetebolle til bilturen hjem. Kanskje ikke den smarteste snacken jeg kunne valg, men når man først skal spise en bolle som ikke er hjemmelaget, er den fra Espresso House kjempegod.

Vel hjemme igjen bestemte jeg meg for å lage noen franske makroner. Har jo begynt å se på “Pascals konditori”. På lørdag skal jeg i jentelag så kan jo ta de med da.

På lørdag lager jeg fyllet. Hvis jeg gjør det nå blir de bare myke. Skal jo ikke være det. Sjekk gjerne ut Facebook siden min Katie Cakes. 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1860556593955096&id=166285850048854

Anyway. Alt i alt en ganske god dag og da skal man være fornøyd.

– Katie 

#katiecakes #franskemakroner #makroner #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg