Oslo tur og hjemme alene fest

Hey

Sov i Oslo i natt hos mamma og pappa. Da jeg våknet i dag kjente jeg at det kom til å bli en dag med mye vondt i høyre ben. Den beveget fra jeg sto opp og til langt ut på dagen. 

Mamma og jeg hadde avtalt med min tidligere intensiv sykepleier, Gibbsie. Så vi hentet henne hjemme der hun bor og sammen dro vi på Storo senteret. Der har jeg ikke vært på kanskje 20 år. Det er ikke tull heller tror jeg. 

Når man er alvorlig syk med mye tid på sykehus knytter man seg kanskje til noen mer enn andre. For de er jeg kanskje en av veldig mange pasienter, men for meg er de blant en håndfull personer som har gjort mitt liv så mye bedre. 

Dette bilde ble tatt på Rikshospitalet da jeg lå der i høst med det stresspåførte Takotsubo infarktet mitt. For selv om Gibbsie har gått av med pensjon, kommer hun innom på besøk når jeg er der. Hun passet på meg på intensiv avd som barn gjennom utallige hjerte operasjoner. Dama er gull. Og i dag tok vi en kaffe sammen. Gjør meg veldig glad og litt sentimental. Jeg fikk også en stor bukett med tulipaner i en tidlig 40 års gave fra henne. Totalt overraskende og rørende.

Vel hjemme i Drammen var smertene tilbake i beina. De hat vært der hele dagen, men sammen med mamma og Gibbsie ble de nesten glemt. 

Nå har jeg spist og ettersom Toivo er på jobb og Marcus er på jobb tar jeg meg en hjemme alene fest. Dette er jo virkelig en hjemme alene fest…. Er jo alene 🤣

Skål!

– Katie 

http://www.organdonasjon.no

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #sandeivestfold #katiecakes #franskemakroner #makroner 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg