God natt folkens – helgen er over

Det er sent søndag kveld og enda en uke er over. Nå har vi også nådd mars. Den første vår måneden selv om det ikke er noe tegn til vår her i Sande. Klokken er straks midnatt og hadde det ikke vært for lakenskrekken så hadde jeg sannsynligvis vært i seng mye tidligere. 

På torsdag i forrige uke kjente jeg at jeg begynte å brygge på noe. Hostet litt, vondt i halsen og en litt uggen følelse. Allkevel dro vi avgårde for å prøvekjøre bilen vi har bestilt. Denne gangen var det også den utgaven med den utstyrspakken vi ville ha. Har jo prøvd den før, men da med mindre utstyr. 

Må jo innrømme at det blir litt rart med el bil, men tror så absolutt det blir bra. 

På kvelden dro vi ut på Lizzis Pizza i Drammen og så på kino for å se “Norske byggeklosser” sammen med to andre. Det var utrolig koselig og så altfor lenge siden vi har gjort.

På fredag morgen hadde jeg fotsone terapi time før jeg kjørte innover til Oslo. Der tilbragte jeg dagen hjemme hos mamma og pappa på sofaen før jeg dusjet og stæsjet meg klar for middag ute med Anja og Cecilie.

Vi bestilte en flaske Prosecco og jeg innser nå i ettertid at det kanskje ikke var så lurt av meg å drikke. Boblene gikk rett i fletta på meg og bygde godt under hodepinen og tettheten fra forkjølelsen. Men men…. Det var en super koselig kveld. Og Olivias slår aldri feil. Denne gangen var vi på Østbanehallen. På forhånd var jeg så klar for litt mat, skravlings og noen cocktails etterpå. Maten og skravlingsen var som bestilt, men kroppen hang rett og slett ikke med på cocktailsene. Kanskje jeg begynner å bli for gammel? For kjedelig? Er jo snart 40….. Noen ganger så tenker jeg at jeg kanskje bare er litt redd. Men jeg vet ikke helt hva jeg er redd for.

Kjørte hjem til gutta i Sande i går ettermiddag og det var super deilig å komme hjem. Få på meg joggebuksa og ikke gjøre noen ting. Denne latskapen fulgte meg godt inn i dagen i dag også. Det eneste jeg fikk meg til å gjøre var å lage vafler. Ettersom jeg fikk nytt vaffeljern av mamma for et par uker siden så tenkte jeg at det måtte prøves ut. Og hva er vel bedre enn vafler på en søndag ettermiddag?

Nå har klokken bikket midnatt og jeg får prøve å få meg noen timer på øyet. “Årets stemor”, selverlært sådan, skal opp og kjøre Marcus til toget 06.30 i morgen. 

Håper dere alle har hatt en strålende helg. God natta fra Sande i Vestfold. 

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #sandeivestfold #katiecakes #vafler #søndag 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg