Sånn går no dagan

Klokken var ikke mer enn 07.34 da Arne bestemte at jeg hadde sovet lenge nok. Så da var det opp og stå, men datt fort ned i sofaen. Både Toivo og jeg har hanglet noen dager, men det har gått hardere utover Toivo. 

I 11.30.tiden møtte jeg Kamilla og Torhild på Espresso House på Gulskogen. Det var godt å komme ut og se noe annet enn innsiden av husets fire vegger. Etter en smoothie og en kanelboller dro jeg bort på Drammensbadet for å jobbe ekstra.

Jeg hadde egentlig store planer om å se skisprinten på Bragernes i Drammen i dag, men droppet det til fordel for noen timer på jobb. Det var flere som kom innom og fortalte om hvor kaldt og surt det var der borte, men tror allikevel det må ha vært super moro og se alle OL heltene gå midt i Drammen. 

Marcus kom på badet og vi kjørte sammen hjem. Jeg kjente det i brystet da vi kom av E18 ved Sande N. I hele kveld har jeg sittet med dunkende hjerte og trykk i brystet. Det er jo ikke farlig, men skikkelig ubehagelig og setter i gang det negative tanke-toget. Så da måtte jeg tilslutt finne frem noen beroligende. Virker som om det har roet seg. I morgen skal jeg ikke noe, kanskje lage noen makroner. Men bare ta livet med ro. Ikke klar for sengen enda, selv om jeg så absolutt burde legge meg.

Vi snakkes 

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #drammensbadet 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg