Det svinger

Hey

Etter en ganske så god dag i går, var ikke dagen i dag “noe å skrive hjem om”. Så da skriver jeg her. Dagen i går startet rolig hjemme før jeg hadde en time hos frisør i Drammen. Endelig skulle jeg få en ny frisyre og nyte litt selvplrie. Håret .litt var begynt å bli så slitt nå. Det er så mange som har sin faste frisør de går til å har et godt forhold til. Etter 12 år i Drammen har jeg enda ikke funnet det. Men nå var jeg hos Anne, som er min søsters sjefs kone. Skal la deg tenke litt over det…..hehe. De selger sminke i salongen og da sminkøren og representanten for selskapet spurte om hun kunne legge sminke på meg gratis så var jeg ikke sein om å si nei. Skikkelig påmelding og “meg-tid”.

På veien hjem var jeg innom Konnerud Bilpleie og fikk vasket bilen. Det var jaggu på tide for nå var den ikke hvit lenger. Kanskje i understellet på grunn av saltet. Det et jo mer stas å kjøre rundt i en ren bil .

Kvelden var super så da dagen i dag ikke var så bra, blir jeg dratt ganske fort ned i kjelleren. På gode dager tenker jeg på alt jeg orker og vil, men så kommer de dårlige dagene og da tenker jeg fort “hvorfor gidder jeg?”, “Hva er poenget når jeg ikke klarer å fullføre”……etc. Vi dro innover til Subaru for å få de til å ordne med noe og mens vi ventet gikk vi over til Gulskogen. Det er en strekning på 50 meter og det var nok til at jeg ble tungpustet og blå og det er så demotiverende. Er hjemme nå i kveld. Har vært nedfor i hele dag. Kjenner savnet etter Mack i dag. Noen dager er savnet større og i dag er en sånn dag.

Satser på at morgendagen blir bra. Det er fredag, så det er vel en god start på det ønsket.

– Katie 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg