Solskinn og prompe-vafler

Denne uken fikk jeg endelig tatt meg en tur til frisøren. Det er super lenge siden og håret begynte for alvor og bli slitt og litt pistrete. Jeg hadde ikke den beste dagen så dro avgårde litt halvhjertet. Vel fremme ble klippen kjempebra og de hadde en sminkør der. Hun ville sminke meg gratis med sminken hun representerte som var til salgs i salongen. Ble super fornøyd med resultatet og følte meg ganske så mye bedre da jeg dro enn da jeg kom dit.

En ny helg er over. At solen skinner fra skyfri himmel hjelper stort, men når vi er kommet så langt i mars, skulle jeg gjerne ha sett tegn til en løvetann eller to. Men innser at det ikke kommer til å skje med det første. 

I går tok vi med Arne og Otto til våre venner ute i Sylling. De har en fantastisk tomt hvor hundene virkelig kan slå seg løs og herje. Det er godt å ha et sånt sted å besøke. At de har to amerikanske cockere spaniel, Alma og Vilje, er jo ekstra stas. Arne går som regel i spinn hos fadder Liesl. Der er det så mange leker så han blir jo helt surrete. Otto syns det er stas, men han tar livet litt mer med ro. De løp, kastet seg etter frisbeen i snøen og løp opp snøfonden. 

Det var ganske kaldt ute så en kaffekopp og hjemmelagde kanelsnurrer var en deilig pause før vi tok en ny tur ut. Jeg kjenner at kroppen er skikkelig motvillig til å gå ut i kulden. Jeg vet at hvis jeg er lenge ute blir jeg tung i pusten og blå på lepper og negler. Jeg kjenner at kroppen har begynt på en nedadgående vei. Jeg vet ikke helt hvor det ender, men jeg har jo trua. Det blir jo bra!!

I dag fikk vi besøk. Så dagen startet med støvsuging, rydding og vasking. Jeg var i boden og fant frem påskepynten. Selv med snøen og kulden fikk jeg litt vårfølelse inne.

Mamma, pappa og nevøen min Sebastian tok turen til oss her i Sande. Det var kjempe koselig. Stas med Arne og Otto. Jeg fikk en bestilling på “prompe vafler” i går og da må man levere. Var ute en tur også i solen. Godt!!

Nå er det kvelden. Ny uke i morgen…. energi kom til meg og motstand du vil finne. Natta folkens

– Katie 

http://www.organdonasjon.no

http://www.vmh.no

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #vinter #vafler

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg