Chubby bunny

Hey 

Etter smerter i beina i går så var det veldig godt med en time fotsone terapi. Selv om smertene var fraværende er det viktig for meg å følge opp. Er godt for kropp og sjel.

Før timen leverte jeg Arne og Otto til hundefrisøren på Drammen Hundepark. Sist de var der var i begynnelsen av desember for å få jule klippen så det var veldig på tide.

Før og etter folkens. En glede og hente de. Jeg innså ganske fort at jeg ikke hadde kunnskap og kapasitet til å ta pelsstellet på de selv. Det koster litt, men verdt det. De har så.godt av det også.

Da jeg kom hjem var Toivo dratt på jobb. Etter to uker med influensa bar det nok godt for han å komme på jobb igjen. Så siden han var der og Marcus er i Asker kunne jeg kose meg hjemme alene. Jeg lagde meg en calzone, aldri gjort det før. Den ble veldig god, spesielt med et glass vin.

 

Nå tenker jeg kanskje at jeg skal hoppe i loppekassa. Hvorfor heter det egentlig det? Jaja… er en sliten chubby bunny nå!!

– Katie 

http://www.organdonasjon.no

http://www.vmh.no

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #sandeivestfold #chubbybunny #shoutout 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg