Påskegodt

Hey you

Nå er det gått noen dager siden sist. Påsken er godt igang og de fleste har dratt avgårde til fjells. Det kjennes godt at solen varmer, endelig, selv om det fortsatt blir super kaldt på natten. Det er som at våren “erter” oss. Jeg har pyntet litt i huset, selv om jeg egentlig ikke tror guttene ser det. Men det er viktig for meg at påskepynten tas frem. 

Jeg vet at det finnes mere pynt en plass, kanskje noe Marcus lagde da han var liten, men det er nok ikke pakket ut. Det er fortsatt noe igjen etter at vi flyttet. Må ta tak i det. Kjenner at det er litt tiltak bare. Vært mye sliten igjen i det siste. Mye blå på neglene som jeg maskerer med neglelakk. Hvis ikke jeg gjør det blir jeg bare lei meg. Oppgitt og motløs.

Forrige helg var jeg i Oslo hos mamma og pappa. På lørdag dro mamma og jeg til sentrum for å se på et sjal jeg har ønsket meg fra Louis Vuitton. Om tre små uker blir jeg 40 år. Skal ha stort selskap og jeg føler tiden flyr fra meg. Men jeg er sikker på at alt faller på plass til den store kvelden.

I dag startet vi dagen med å ta ut sittegruppen vi hadde på terrassen på Konnerud. Nå har vi jo fått så mye større uteplass så jeg gleder meg til å gjøre alt klart. Sånn litt etter litt.

Etterpå tok vi turen til Egge. Været har jo vært fantastisk hele påsken så at vi avsluttet den ute i solen på Egge var knall.

Jeg håper dere alle har hatt en fantastisk påske. April er her så det kjennes godt. Litt solbrent i ansiktet skal jeg nå slappe av med sofa og film. Vi snakkes

– Katie

 

#medfødthjertefeil #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #påske #sandeivestfold 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg