Å finne balansen

Hei du

En hektisk helg er over. Jeg føler fortsatt at våren ikke vil komme helt frem, men den som venter på noe godt venter jo ikke forgjeves. Fredag kveld var jeg i bursdag til min gode venninne, Cecilie, i Oslo. Det var en kjempe koselig kveld med mange flotte jenter.

Skikkelig go’kveld hvor tiden bare fløy. Jeg kjørte hjem og var tilbake i Sande ved 01.30 tiden så sliten da jeg la meg.

Etter en ukes tid nå hvor Arne har vært veldig kløendei ørene måtte jeg opp og dra til veterinæren i går. Jeg hadde fått time til han klokken 10.00. Tok med meg Marcus og det var lurt for Arne var ikke i det mest velvillige humøret.

Slutten på visa ble at han hadde dobbeltsidig ørebetennelse og må nå ha øredråper en ukes tid. Og ca 2000 kr i minus. Sånn er det!

I dag tok min kjære meg med til Drammen og vi koste oss med en lunsj på Brask & Bram på Bragernes Torg.

Jeg fortalte han at jeg har vært en del nedfor og redd i det siste. Det er ganske rart hvordan man lever sammen med noen og allikevel kjenne at man legger litt skjul på ting når det er vanskelig. Da kommer det ofte ut som frustrasjon og latskap. Kanskje det henger sammen med at jeg blir 40 år om 11 dager.Hjelpes meg!! Da vi kom hjem sovnet vi begge på sofaen. Han var sliten etter nattevakt og jeg var bare sliten.

I kveld klarte jeg en halvtimes tur med Arne og Otto, selv om smertene så absolutt var tilstede. I morgen er starten på en ny uke så jeg lader opp med et glass hvitvin og litt sjokolade.

Håper dere får en strålende uke og at våren dukker opp.

– Katie

#medfødthjertfeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg