Finner roen

Hey

Kjenner at det tar tid å komme seg etter helgens bursdag og feiring. I går var første dagen jeg ikke hadde noen planer. Det var stille og rolig og jeg fikk slappet av. Hjerteflimmeret som jeg har kjent komme og gå i noen dager nå er ikke helt over. Var ganske sliten så da tilbudet om å gå ut og spise kom fra svigerfar, brukte jeg ikke lang tid på å si ja. Vi kjørte bort til Sande “city” og delte en pizza på Stasjonsgaarden.

I dag ble min bror, Thomas, 39 år. Han er 1 år og 6 dager yngre enn meg. Vi vokste opp tett.

Jeg startet dagen med en tur til Drammen. Først på fotsone før jeg kjørte til Gulskogen og Magasinet.

Etter at jeg var ferdig på Magasinet dro jeg til Kamilla med langpannen og kakefatet hennes. Hun var jo så snill og lagde oreokake og foccacia til bursdagsfesten min.

Nå er klokken tikket over midnatt og det er blitt 27 april. Jeg har akkurat kommet meg i seng og når jeg står opp i morgen skal jeg jobbe noen timer på Drammensbadet. Det er en liten stund siden sist, så det blir bare godt. Jeg har tatt kvelden med ro og jeg har ikke egentlig kjent noe til flimmeret nå i kveld. Det er vel en god ting. Håper dere alle får en god natt!!

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #sandeivestfold #kronisksyk #drammensbadet 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg