Mission possible

Hey

Selv om jeg har vært ganske sliten etter 40 års dagen min med full feiring og besøk, sa jeg ja til en kort ekstra vakt på Drammensbadet i går. Etter en god frokost var det godt og komme ut litt. 

Jeg har aldri før slitt med allergi, men jeg lurer på om det er det som skjer. Selv om det var digg å jobbe litt, hadde jeg kjempe vondt i hodet, tett i brystet og andre symptomer på det. Dagen i dag har jeg sløvet og bare vært hjemme. Sett bort fra en liten tur på butikken, har jeg ikke gjort stort. Er ganske godt det også. I hvert fall når man ikke er tipp-topp tommel opp. Jeg booket en tur til Tromsø så drar dit neste uke. Gleder meg til å se Stine. Så henne forrige helg da hun kom nedover, men fikk jo ikke noe venninne-tid.

Nå er det “Mission Impossible” filmkveld i huset. Med fullmåne og sjokolade.

– Katie

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #sande #panikkangst #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #sandeivestfold #tromso #yolo #venninnetid #drammensbadet 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg