Super Sande Søndag

Hei du

Våknet til fantastisk sol og skikkelig vårvær i dag. Jeg blir i så mye bedre humør når det er fint vær. Det gjelder jo ikke bare meg, men i dag kjente jeg det på kroppen. 

Jeg kan se det nye huset vårt i nytt lys, kjenne på hvor mye jeg gleder meg til lange sommerkvelder. Uteplassen vi har nå er jo mye større enn hva vi hadde på Konnerud og det skal vi utnytte.

I dag ble den utnyttet til å leke med Arne og Otto i hagen mens jeg hengte opp klesvask. Tørketrommelen min er fortsatt ikke i orden, så da hengte jeg det ut. Typisk tegn på go’vær når man ser tøy ute.

Jeg tok bilen og dro på Lier Planteland og kjøpte en ampel, noen stemors blomster i skål, en tomatplante og jordbærplante. Jeg kan ikke fylle for mye på nå ettersom terrassene ikke er beiset enda. Men det ble fint!

Det er en god ro jeg kjenner på når jeg driver på med blomster og pynting. Ordner og fikser i mitt tempo. Takket være den ene medisinen jeg går på, Cordarone, skal jeg ikke være så mye i solen, så selv om jeg hadde smurt meg, tok jeg en pause. Pausen ble noe lengere enn planlagt ettersom jeg sluknet på sofaen.

Jeg kjørte Geir til Sande togstasjon og hentet Marcus i samme slengen. Kom og reiste med hvert sitt tog så det passet bra. Vel hjemme ble det mer moro i hagen, selv om Arne og Otto ikke har skjønt helt “rydde” delen når leken var ferdig og vi skulle inn.

Nå har solen gått ned og i morgen er en ny uke. Alle har reist hjem nå etter forrige helgs kalas så nå faller vel roen seg også.

Ha en strålende søndag!

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #sologsommer 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg