Plasker inn i mai

Hey!

I dag har vært en rett og slett begredelig dag værmessig. Det har regnet hele natten og vært grått og kjedelig. Men det er 1 mai og ikke mye som skjer. Inviterte mamma og pappa hit til Sande for skravling og vafler. Fikk ryddet litt rundt mens vi ventet på at de skulle komme. Mamma fikk se alle de flotte gavene jeg fikk forrige helg i 40 års laget mitt. Jeg er helt overveldet over hvor heldig jeg er. Jeg har virkelig livet fult av personer som vil meg godt og vil at jeg skal ha det så bra som mulig. Hvor heldig er ikke jeg?

Jeg var jo en tur på Lier Planteland i går og kjøpte en tomatplante og en jordbærplante. Enn så lenge må de stå inne. Så jeg satt de i den ene vinduskarmen. Sammen med mine eggeskall som jeg skal ha karse i og den søte, lille planten fra Anja og Sohail ble vinduskarmen ganske så fin. Det er en deilig ro med blomster og planter. Gleder meg til jeg kan sette opp en liten urtehage ute.

Roen har virkelig senket seg etter all besøk og moro og i kveld er jeg alene med Arne og Otto. Har til og med unnet meg en cider og litt chips  (salt&vinegar). Håper dere alle har en flott kveld.

– Katie

#organdonasjon#levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #españa #psykiskhelse #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #sandeivestfold #grønnefingre

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg