Spring feeling

Hey

Da er vi kommet godt inn i mai. Er vel en uke siden jeg skrev sist. Har vært litt “rar” i kroppen den siste uken. Urolig, sommerfugler i magen og litt “lett i toppen”. Vet ikke helt hva det kommer av, men ser ikke helt bort i fra at det faktisk er reisefeber. At mamma måtte tilbringe helgen på sykehus hjalp vel ikke, men det går bra med henne. Tenkte først at jeg kunne avlyse turen, men jeg reiser. Var hos mamma både lørdag og i går. I går kom også svigerinnen min med min lille nevø. Han er 3 1/2 år og har jo bare de beste kommentarene og perspektiv på alt. Mye latter og fantastisk vær.

Da jeg kom hjem satt jeg ute i det fantastisk været på terrassen med hundene. Deilig at våren er kommet. Jeg kan nesten lukte sommeren i det fjerne.

Litt rart at jeg da drar fra dette til nord Norge. Håper det blir smæshing vær der oppe også. 

I dag hadde jeg en mye trengt fotsone behandling. Og etterpå dro jeg hjem for å fortsette med klesvask og rydding. I morgen skal jeg pakke ferdig så farer jeg nordover til Tromsø på onsdag. Jeg gleder meg masse til å besøke min venninne, Stine, der oppe. Hun kom ned til bursdags feiringen min, men jeg følte ikke akkurat at vi fikk noe særlig tid sammen til skravlings. Det får vi nå. Jeg må bare fly dit. Ganske ironisk at jeg har flyskrekk og har jobbet 14 år i SAS. Men det å fly er virkelig et nødvendig onde for meg. Pust med magen!

– Katie

2 kommentarer
    1. Kjenner noen som pleide å besvime av å se blod, men likevel fikk seg jobb i blodbanken. Ironiske jobbvalg. 😮
      Mmm, kjenner sommerlukten her óg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg