iTromsø

Hey

Da har jeg endelig kommet frem til Tromsø. Startet dagen grytidlig med å gå tur med Arne og Otto, pakke ferdig og få i meg noe frokost. Gidder jo ikke bruke en formue på flyplass mat. Kjørte bort til Sande stasjon og tok toget til Gardermoen.

Jeg kjente godt at nervene var tilstede. Tror ikke jeg sov så godt i natt heller. Alt gikk jo veldig greit med innsjekk og sikkerhetskontrollen. På vei til flyplassen kom jeg på at jeg hadde glemt å bestille rullestol. Nå har jo Gardermoen blitt så stor og avstandene så lange så får fort vondt. Stor lettelse da jeg så at flyet skulle gå fra gate A2. Det er vel den gaten som er nærmest sikkerhetskontrollen. Litt flaks skal man da ha.

Det var jo ikke sky på himmelen, men halvveis ut i flyturen begynte det å riste. Da graver jeg dypt inn i meg, med litt hjelp av en valium, og prøver å finne en slags ro. Puster inn med nesen og ut med munnen. Jeg satt ved siden av et veldig koselig, eldre par som skjønte at jeg slet en del med redsel i fly da flyvertinnen spurte meg om hvordan det gikk. Så den siste halvtimen av flyturen snakket vi sammen og det hjalp med å distrahere meg.

Vel nede på bakken har jeg nå fem digge dager her i Tromsø med verdens beste Stine og hennes sønn, Christer. Vi skal skravle, ta litt prosecco, gå ut og spise og på kino. Bare slappe av og kose oss. været skal være fantastisk så jeg tenker vi må få til en tur opp fjellheisen. Det har jeg ikke gjort før. Nå skal jeg avslutte med å ønske dere en super digg fridag i morgen, for de av dere som har fri. 

– Katie

http://www.organdonasjon.no

http://www.vmh.no

#organdonasjon #vmh #hjertefeil

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg