Burn

Heja!

Ny dag på Kvaløya og for en dag det har vært. Nå har jeg vært i Tromsø og nord Norge noen ganger før, men jeg tror aldri jeg har opplevd så varmt vær før. Jeg våknet i 8 tiden, men sovnet igjen og våknet av at Stine kom inn på rommet. Jeg er ikke så glad i å sove lenger enn til 10.00, så da Stine sa at klokken nærmet seg 11.00, spratt jeg opp. Tror kanskje kroppen min trengte søvnen. Det var en lang dag i går.

Vi koste oss med kaffe og frokost ute i fantastisk sol og varme. Hadde P4 på radioen og skravla. Etter en sløøøøv morgen kjørte vi ut til Stines søster på Berg.

Der satt vi ute hele dagen og så grillet vi. Det ble skikkelig sommer følelse. Å sitte ute i skjørt, i varmen med grillmat, mens store, majestetiske og snødekkede fjell setter en vakker ramme rundt. Fy søren så heldige vi er.

Vel hjemme hos Stine på Kvaløya ser jeg hvor solbrent jeg faktisk har blitt i dag. Vi smurte oss inn, men vi var nok litt trege med det. Så nå kjører vi på med aftersun og det virker.

Nå sløver vi med litt smågodt og brus. Ikke noe vin i kveld. I morgen skal Christer og jeg bare kose oss hjenme mens Stine er på jobb. 

Håper dere har hatt en flott Kristi himmelfartsdag. 

Solfylte ønsker om en god natt

– Katie 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg