Stuck

Forsatt i Tromsø og blir nok et par dager til. Hadde en elendig natt hvor jeg våknet en gang i timen. Enten var jeg gjennomsvett eller iskald. Det som er så sykt er at jeg ikke har noe feber. Da jeg våknet i 7 tiden hadde jeg så utrolig vondt igjen og følte meg værre enn i går.

Den snilleste legen på legevakten her ba meg ringe om jeg ble værre. Så gjorde det og fikk ny time kl 10.00 igjen. 

Så da var det bare å komme seg avgårde. Snilleste Inger kjørte meg tilbake i dag og da den nye crp var økt og jeg var i dårligere almentilstand, ble hun også med meg inn. Jeg fikk den samme legen og i dag fikk hun tak i legen min på Rikshospitalet, Gunnar. Det gir meg alltid en trygghet. Så nå er jeg satt på skikkelig hestekur med antibiotika. De er jo redd for å vente for lenge. Jeg har jo ikke de ekstra reservene å gå på. 

Jeg sov en del når jeg kom hjem til Stine igjen. Har ingen store planer for 17 mai så tror jeg blir her. Gi medisinen noen dager og hjemme er gutta på jobb.

Bikker i seng nå. Blir jo ikke mørkere her i nord.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #tromsø #romsa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg