Lakenskrekk og angst henger sammen

Hey

Klokken er nå 03.57 og jeg er lys våken. Kom meg sent i seng, men har nå våknet flere ganger av at svetten renner. Har ikke hjertebank eller høy puls, men kjenner symptomene på angsten. Tok to stesolid nå. De fra esken med smilefjes på. Venter på at sommerfuglene som virrer rundt i magen min skal sovne nå. Har satt og vindu for å få litt luft. Sitter i sengen for jeg sliter litt med å legge meg ned. Jeg prøver å rasjonalisere bort at det ikke er noe farlig. Må skrive ned med ord for kanskje det hjelper. 

Shit, nå er klokken blitt 04.02…. jeg vet det blir en lang dag i morgen. Er godt jeg ikke skal være med på første delen så jeg kan ta en rolig morgen. Sånn som jeg holder på nå og stresser kommer vel formiddagen til å gå med til å ta igjen den søvnen jeg ikke får nå.

Nå begynner øynene mine å krysse seg litt. Kanskje stesoliden har begynt å virke. Skal jeg våge meg ned i horisotalen??? Må vel det….

Snakkes da.. …

– Katie 

#mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #panikkangst #tromsø #romsa #stesolid #beroligende #lakenskrekk 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg