Rødt, hvitt & blått og sjokolade

Hey

Da var jeg kommet meg hjem til Sande. Det ble fire dager på overtid, men det var godt å få blitt litt bedre før jeg skulle sette meg på flyet sørover. Etter at jeg fikk penicillinen, fikk jeg jo selvfølgelig en allergisk reaksjon. Så på 17 mai, måtte jeg tilbake på legevakten og hente en annen type.

17 mai fikk jeg tilbringe med Stine og hennes familie på Kvaløya. Jeg tok en rolig morgen og ble ikke med skolen, men utpå dagen dro Stine, Christer og jeg til de andre. Der spiste vi deilig mat, drikke og super kos folk.

I går fikk jeg ordnet billett på 13.50 flyet hjem. En venn hentet meg og kjørte meg til flyplassen. Flyet var en halvtime forsinket så fikk sitte der og kjenne godt på nervene. Hater jo å fly så det var lett å ty til en tablett. Kjøpte en nakkepute og sov mer eller mindre hele veien til Oslo. En liten togtur til Sande og der sto Toivo og ventet.

I dag pyntet jeg litt før jeg dro til Oslo og Pascal med Kamilla, Alf-Egil og jentene. Min snille, tidligere nabo, Bera, var på jobb og hun var så snill at jentene og jeg fikk bli med opp i chocolateriet vi har sett på TV.

Vel hjemme, noe sliten, fikk jeg sett opptaket av det kongelige bryllupet mellom Harry og Meghan. Jeg syns jo det er stas at de har fått tittelene Duke and Duchess of Sussex. Worthing, hvor mamma er fra, ligger jo i Sussex. YAY!!

Nå er jeg super sliten. Legger ikke akkurat skjul på at det kanskje var litt i det tyngste laget å dra inn til Oslo mens jeg fortsatt kommer meg etter den uken jeg har ligget syk i Tromsø. Men det er det som er så vanskelig. Man vil så gjerne.

Natta folkens. Fortsatt god Pinse.

– Katie

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #royalwedding #sussex #pascalskonditori #pascal #kongeligbryllup

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg