Sliten med drøm

Hey

Da nærmer enda en langhelg seg slutten. Kjenner at energi nivået er lavt og jeg blir fort trøtt. Da vi kom hjem fra Vikersund i går ettermiddag, hvor vi var i bursdag, sov jeg i to timer. I dag har jeg bare vært hjemme. Lagde en liten sjokoladekake og min venninne Cecilie kom innom på vei hjem fra campingen.

Det var veldig koselig. Alltid moro med skravlings. Sovnet da hun dro og nå er jeg nesten litt forvirret. På hvilken dag det er, hva er klokka?, hva skjer denne uken, følelsen av å ha glemt noe…..! Er det bare at jeg ikke er 100% etter Tromsø turen? Var jo ikke Tromsø i seg selv, men at jeg ble syk. Tatt mange rare medisiner som jeg tror er grunnen til at jeg er så kvalm om dagen. I morgen skal jeg til fastlegen, fotsone og kreftsjekken på Drammen sykehus, så da blir det virkelig “back to normal”. Det er kjennes nesten litt godt.

En annen ting jeg kjenner er at den redselen jeg har hatt før når det gjelder reise, begynner å komme mer og mer. Har mange ønsker om sommeren etter en lang vinter, men vet rett og slett ikke om jeg tørr. Hva om jeg blir syk på.tur igjen? I utlandet? Men jeg kan jo ikke slutte å leve. Dette er skikkelig hat å føle. Mitt største ønske er å komme meg ned til San Miguel de Salinas igjen. Ett par uker i varmen.

Får håpe det blir til mer enn bare drømmen!!

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg