Hola todos!!

Hey

Har ikke skrevet noe innlegg på en god stund nå. Det er vel en god blanding av mange ting som gjør det. Mye har skjedd siden siste innlegg. 

Etter noe frem og tilbake har jeg på nytt fått litt kontroll på stoffskifte. Etter at jeg sluttet på oppfølgingen på Aker sykehus, syns jeg det har vært vanskelig å følge med. Det høres kanskje litt rart ut, men fokuset for alle når det gjelder meg er jo hjertet. Og det skal det jo være, men alle deler av kroppen henger jo sammen på en eller annen måte.

Kom hjem i natt fra en 9 dagers ferie hos svigerfar i San Miguel de Salinas ved Torrevieja. Selv om sommeren i Norge har vært fantastisk for sånne frossenpinner som meg, var det godt å ha et basseng i hagen man bare kunne kjøle seg ned i. Varmen var jo noe mer trykket enn her, selv om kvikksølvet ikke var så forskjellig. Vi hadde med oss Stine og Christer på reisen også og det var kjempe moro!!

Beina mine har holdt seg ganske så bra den siste tiden i varmen, men i går kveld da vi skulle fly hjem måtte jeg ty til rullestol på flyplassen i Alicante. Og da vi landet på Gardermoen. Jeg kjenner på en liten flau følelse når jeg ser at det er meg og pensjonistene som sitter der, men jeg må bare pent legge den følelsen til side. Smertene i beina er noen ganger så intense at klarer ikke gåavstandene som er på flyplasser.

Godt å komme hjem i natt. Hadde savnet Arne og Otto, og selvfølgelig Marcus som ble 20 år i går. Var bare hjemme i dag og slappet av. I morgen er det inn til Oslo og Emilie sin 1 års bursdag. Blir kos. 

Natta folkens. Fortsatt GOD SOMMER 

— Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg