Hverdagslykke i mange små doser

Hey

I dag våknet jeg av vekkerklokken min for første gang på så lenge jeg kan huske. Kom meg avgårde til legetimen hos fastlegen 09.00. Nå er det en måneds tid siden jeg målte INR sist, så godt å få det sjekket. Det er mange faktorer som kan gjøre at det er endringer i INR, blodets tykkelse. 9 dager i Spanias sommervarme blandet med sangria og anderledes mat er definitivt en sånn faktor. Derfor var det ganske godt å se at den var på 2.8 i dag. Jeg skal ligge på mellom 2.5 og 3.0, så veldig fornøyd.

Spanish life 🇪🇸

Kjørte avgårde til timen min til fotsone. Selv om det var noen uker siden sist, har beina mine holdt seg godt. Forhåndsregler som støttestrømper, rullestol på flyplassen og å holde beina høyt hjelper jo på.

Etter en tur innom Kamilla for kaffe og skravlings kjørte jeg bort på Gulskogen senter. Planen var å kjøpe noe hobbymaling til bokstavene jeg kjøpte i Spania, men jeg fant ikke noe farge jeg ville ha. Kom gjerne med forslag.

Det jeg derimot fant var et super kult skjørt på salg på Lindex. Fant også en topp, men det var ikke på salg, så det ble med skjørtet. Definitivt hverdagslykke!

Dro hjem og hentet Toivo før vi dro inn til Drammen og satt oss på Skutebrygga. Skulle spise middag hjemme så vi bare satt der, oss to, i varmen og tok en øl og cola zero. 

Avslutter dagen med en deilig liten kveldstur i gata vår med de beste firbente gutta jeg vet om, Arne og Otto. Har savnet de veldig mens jeg var i Spania så godt og kose med de.

Natta folkens! Håper dere sover godt, selv om det er varmt.

– Katie 

#medfødthjertfeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #gulskogen #vierjekta #spania #spanishliving 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg