Varmen tar på

Hey

Skal på ingen måte klage på det fantastiske været vi har vært så heldige med i sommer. Og jeg merker jo at humøret og livet leker mer når det er lyst og sol. Men nå kjenner jeg at varmen begynner å ta på. 

I dag tidlig dro Toivo og jeg innover til Oslo for å hente en sjenk på Bjerke. En sjenk min søster har fått gratis på finn.no.

Allrede da, var varmen i aller høyeste grad tilstede. Som ei med medfødt hjertefeil kan det ofte bli litt i varmeste laget. Siden jeg går på en del vanndrivende er det ekstra viktig å få i seg væske sånn at jeg har god væskebalanse.

Vel fremme på Bjerke fant vi sjenken bak en garasje som avtalt. Vi lastet den inn i hengeren og kjørte ned til Frogner plass. Vi fant parkeringsplass og gikk på Espresso House for å møte min venninne, Anja. Det var kjempe kos å skravle og ta en iskaffe i varmen.

Kom oss hjem og sluknet på sofaen. Takket være varmepumpen har vi aircon i huset. Tror jeg hadde slitt om ikke vi hadde det.

I morgen skal det bli årets varmeste dag med grader godt opp i 30 tallet. Hjelpes meg!! Må finne frem bikinien og hoppe i sjøen tror jeg.

– Katie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg