Hektisk helg og ny bil

Hey

Da var det blitt mandag, selv om det kjennes mere ut som søndag. Helgen startet allerede på torsdag for min del. Da jeg ble 40 år i april fikk jeg av ei av mine nærmeste venninner, Cecilie, billett til Justin Timberlake konsert på Telenor Arena. Så på torsdag var vi klare.

Konserten var dritkul, vi hadde kjempebra plasser og Timberlake leverte så absolutt. Noen låter jeg ikke har hørt, men så kom jo hitene. Taket løftet seg og han jo noe av de beste danse låtene.

På fredag hadde jeg time på fotsone før jeg dro hjem. Da jeg kom hjem hadde Toivo hentet våre venner fra Alta, Bjørn Vidar og Cindy. Vi har hatt en super helg. Spist på Stasjonsgården i Sande og i går var vi på Tusenfryd. 

I dag reiste de hjem igjen og jeg kjenner at kroppen min er sliten. Vi har jo hatt en super sommer med masse koselig besøk, tur til Spania og vært med venner og familie, men kroppen er sliten nå. Etter at de reiste i dag hentet vi den nye bilen vår. Vi har gått elektrisk med den nye 2018 Nissan Leaf. Den er jo kjempefin og jeg gleder meg til å kjøre den.

Det er stille i huset nå. Bare oss to og hundene. Men om bare litt over en uke flytter Hanne tilbake til Oslo med Solveig og Hedvig. Jerome kommer også etter hvert og jeg gleder meg så.

Nyt sommerkvelden

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg