Leter etter zzz….zzz

Hey

Da var det blitt enda en sen søndag kveld. Klokken er straks midnatt og jeg leteretter disse zz..zzz som skal gi meg energi til en ny dag i morgen. Men er liksom ikke trøtt. Eller kanskje jeg er overtrøtt. Jeg har vært så super sliten de siste dagene. Det passer meg egentlig veldig bra at jeg skal til fastlegen i morgen tidlig. Så kan jeg be om nye stoffskifte blodprøver.

Jeg har hatt en kjempefin dag i dag. Vi kjørte den nye bilen ned til Vallø marina i Tønsberg. Da vi hadde campingvogn på Skallevold og på Furustrand i Tønsberg, hendte det at vi ofte tok en tur på restauranten, Redningen, på Vallø. De lager de beste ølmarinerte løkringene ever!! Og mens man venter eller mens man spiser, kan man spille litt Yatsy. Følte det som mimring og kvalitetstid med min store kjærlighet.

Vi droppet E18 til fordel for bakveiene gjennom Holmestrand, Horten og Åsgårdstrand. Det er jo mye koseligere.

Vel hjemme igjen fikk vi luftet Arne og Otto før vi måtte dra videre. Vi var invitert på middag hos fetteren til Toivo og kona hans. Super god grillmat og kjempe koselig skravling. Lenge siden vi har sett de nå.

Da var det blitt 7 min over midnatt. Skal opp om 7 timer så jeg får vel prøve. Se om jeg finner disse zzzzz. 

– Katie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg