Den som venter…..

Hei du

Sommeren er definitivt over. I dag har det vært 17° og pøsregn. Grått og trist. Det blåser så man blir kald til beinet. Men allikevel skikkelig lommert. Jeg har mange ganger lurt på hvorfor jeg blir så blå på neglene og leppene selv om temperaturen ikke er lav. Men når det er høy luftfuktighet, blir det jo mindre oksygen inn i lungene mine. Min kjære påpekte dette og tanken har ikke slått meg før.

Uansett, slapp og blå, dro vi opp til Gardermoen i dag. For dagen var endelig kommet. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! I 25 år har søsteren min bodd i Paris. Men i dag flyttet hun hjem til Oslo. Jeg har håpet og ventet på det i mange år og må nesten klype meg i armen. Min svoger kommer etter hvert, men i dag kom Hanne og mine to nydelige nieser, Solveig og Hedvig. Mamma, pappa, Toivo og jeg sto klare med flagg og plakat.

Det var så moro. De stakkars jentene ble litt flaue, men tror allikevel de syns det var litt stas også. Vi kjørte rett til leiligheten i Oslo hvor de skal bo og så videre til mamma og pappa på Skøyen for å planlegge morgendagen og spise litt. 

Hjemme nå. Helt kaputt. Sov godt, ikke blås bort!!

– Katie 

3 kommentarer
    1. Dette var flott å lese. Det var sikkert gøy å få søsteren din og hennes familie hjem igjen 🙂
      Flotte bilder 🙂
      Blir sikkert en overgang for dem, men mest for barna. Kan de norsk?
      Ønsker dem virkelig lykke til i Oslo og jeg håper at de vil trives 🙂
      God helg <3

    2. aw det var så fint gjort av dere. tror det ble satt pris på <3 25 år er lang tid da. må jo feires skikkelig det! 🙂 og hva er vel bedre enn en varm velkomst på flyplassen? 🙂 flotte bilder. kos dere masse videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg