Hva har jeg i energiposen min mon tro?

Hey

I går kveld fikk jeg med meg min kjære på kino. Det er veldig lenge siden vi har vært på kino, så det var veldig kos. Vi dro en tur innom Lauritz pub på Bragernes Torg før filmen. Man kan merke at høsten nærmer seg. Man kan også merke at det er Drammen Elvefestival til helgen. Mange som rigger opp salgsboder, konsertscener etc.

Vi så “Mission Impossible – Fallout”. Måtte nesten det. Var moro å se Tom Cruise herje rundt på Prekestolen. Var mye filming derfra. Bra Norgesreklame selv om det liksom skal være i Kashmir.

Var utrolig tung i kroppen i går og det var det samme i dag i dag tidlig. Men Toivo og jeg tok med Arne og Otto i hundeparken. Følte at jeg måtte grave dypt i “energiposen”, men de har en benk jeg kan sitte på mens gutta leker.

Er alltid så tilfredsstillende å se hundene kose seg, men vi ble ikke så lenge. Sovnet da vi kom hjem, men våknet i tide til jobb. Hadde sagt ja til å jobbe fire timer i dag, 14-18. Gikk bra når jeg først kom dit, men nå som jeg er hjemme, kjenner jeg at kroppen er slapp.

I dag dukket det opp et minne på Facebook siden min. Det er et år siden i dag at jeg hadde hjerteinfarktet. En skremmende opplevelse og absolutt enda en ting jeg ikke hadde trodd jeg ville få. Det setter ting og livet virkelig i perspektiv. Det ble 4 dager på Rikshospitalet og jeg fikk ikke noen skader…..bortsett fra den psykiske belastningen. 

Tok smertestillende i stad og kjenner at jeg er klar for sengen. Håper dere har en super kveld. Vi hörs!

– Katie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg