Just another day

Hey

I dag har jeg hatt en null sminke og joggebukse dag. Det er helt innafor noen ganger det også. Planen var å holde seg hjemme hele dagen, “lade batteriene” og kose meg med Arne, Otto og TV. Men det ble Oslo på meg gitt. Toivo måtte være litt handyman for Hanne. Leiligheten hennes i Pilestredet Park er blitt så fin. Og i morgen er det skolestart for Hedvig. Solveig begynner fredag. Mamma og pappa kom også og vi spiste lunch før vi kjørte hjem.

A rainy day in my Oslo ❤

Som jeg skrev i går, så er det et år siden jeg fikk et såkalt Takosubo infarkt. Det blir ofte kalt “Broken heart syndrome”. Kommer av stress og påkjenning. Jeg valgte i fjor og poste et bilde som jeg kalte “the real face of a mental breakdown”. For jeg følte at det var viktig å vise at man ikke alltid må være perfekt.

Tok helgen er det premiere på “Hjertebarna” på TV2 og det skal jeg se på. Ikke alltid like lett å leve med en alvorlig sykdom som ikke er synlig. Gleder meg til å se hva de får frem.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg