Opp og så rett ned igjen

Hey

Har ikke skrevet på noen dager nå. Har rett og slett ikke orket å skrive. Har egentlig ikke orket å gjøre noe som helst. På torsdag var jeg i Oslo og møtte Cecilie og Anja. Vi har nå klart å møttes noen ganger på middag så jeg var veldig klar for skravlings. Denne gangen, til forandring for Olivia som vi har vært på alle gangene før, dro vi på Nydalen Bryggeri og Spiser i ved BI. 

Nydalen har jo blitt så fresht og fint. Jeg syns at Oslo endrer seg fra hver gang jeg er der. Burgeren var god, lokalene var kule og det var moro å prøve noe nytt. Men jeg skulle ønske at jeg var mindre fraværende. Kroppen var så sliten at jeg slet med å engasjere meg i samtalen. Jentene fortjener bedre enn det. Håper det ikke blir lenge til neste gang…..på Olivia…..hehe!

For to dager siden var jeg på butikken her i Sande. Kroppen var ikke med. Når jeg måtte lene meg over handlevognen for å få tilbake pusten så neglene mine kanskje ikke skulle være så forbanna blå, skjønte jeg at det var på tide og emaile Rikshospitalet. Jeg har time 11.september, men har nå bedt om å få det fremskyndet. Å gå rundt å kjenne på kroppen at det er noe som ikke stemmer er sykt skremmende. 

Nå i helgen er det Drammen Elvefestival, Toivo jobber og Marcus har bestemt seg for å bli i Kristiansand selv om han har perm. Men i dag tok jeg turen til Drammen for å titte litt. 

Orket ikke gå mye rundt så vi satt oss på Bragernes Torg og tok en liten matbit. Nå under elvefestivalen er det mange matboder så mye å velge i.

På kvelden kjente jeg at jeg bare ble dårligere. Etter en samtale med vakthavende kardiolog på Rikshospitalet, bestemte jeg meg for å dra til Drammen sykehus. Det var ikke noe kritisk og jeg fikk dra hjem i natt, men blodprøve svarene viste forhøyet verdi av nyrene og forhøyet tryponin, som er en markør for infarkt. Ingen av verdiene var kritisk, så må ta tak i det med Rikshospitalet til uken.

Føler meg bedre i dag, men har store planer om å ta det med ro. Slappe av å hente meg inn. Blir spennende å se hva de sier på Rikshospitalet denne uken. Ha en strålende søndag folkens. I kveld er det premiere på “Hjertebarna” på TV2. Få det med dere. En til tider sjult sykdom som er veldig alvorlig og som rammer flere enn man vet.

– Katie 

#medfødthjertfeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammensykehus 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg