Pågående panikkanfall

Eneste grunnen til at jeg skriver nå er for å fokusere på noe annet enn panikken jeg kjenner i kroppen. Knuten og smertene i magen, hodepinen, tungpusten, hjertebanken……faen, hva skjer……..

Tatt to stesolid (valium) nå. Må håpe det funker. Hvorfor skjer dette nå da. Hatt en super dag og så få jeg det slaget i magen.

Er alene hjemme nå. Får jo ikke sove så tyr til TV og blogging. Mange ler av meg fordi jeg ser såpass mye på TV. Who cares! Det tar meg til en annen verden. Kan tenker og fokusere på noe annet for en stund.

Prøver å puste med den urolige magen……. Litt mer TV så kanskje det roer seg…

– Katie 

 

2 kommentarer
    1. Hei, kikket litt på bloggen din, og synes det var leit og høre at du ikke har det så bra akkurat nå 🙁
      Vet at kanskje ikke dette hjelper men jeg håper alt kommer til og gå bra med deg! Og at du blir bedre etter valiumen.
      Ønsker deg deg en fin kveld! Og god bedring 🙂
      Chany

    2. ❤ sender et hjerte til Katie mi. Du, æ trur ikke du ser såå mye på TV, å who cares. Det feile mæ ingenting, bortsett fra at æ bæs litt av og til . Ser mye på TV æ å.avhengig av seria. Det sende mæ til en anna verden,så man kan ta pause fra den virkelige verden. TV is the best medisin. Satt oppe alt for lenge i kveld for å se F R I E N D S for 46 gang 😂 e godt å bare være i hula si av og til. Låse døra. Kjenne på følelsa. Å faktisk tørre dele dem. Håpe angsten gir seg at du får ro i kroppen. Pust med magen. Gla i dæ vennen ❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg