Når man må grave dypt

Hey

Med feber og utrolig dårlig pust var jeg nødt for å be om sykemelding for vakten min på Drammensbadet fredag. Jeg brukte mye av fredag på å sove, hente meg inn og snakket med både Rikshospitalet og Drammen sykehus angående blodtrykket og at jeg har vært så mye svimmel. 

Tenker at Snapchats fortunecookie svar sier alt!

På fredag kveld kom Marcus hjem fra rekruttskolen på Kjevik. Nå skal han flyttes til Sessvollmoen så da er han litt nærmere. Stas å se han igjen og han hadde mye bagasje med seg hjem.

Nå skal Marcus være hjemme noen dager så det er jo kjempekoselig. Arne og Otto syns det var super stas å se han.

Da jeg ble 40 år i april fikk jeg gavekort til en kveld med middag og show på Wallmans Salonger i Oslo. En kveld jeg hadde gledet meg til helt siden da og i går var kvelden endelig kommet. Panikken slo inn over meg tidligere på dagen da jeg følte meg slapp, hadde en liten feber og hodepine. Måtte jobbe litt med min indre angst for at dette ikke skulle gå bra og frykten for å bli kjempe dårlig, men fikk på meg kjolen, sminket meg og fant til og med nok energi til å rette ut håret. Merkelig hvordan den minste ting blir nesten uoverkommelig.

Vi ble hentet klokken 17 og inn til Oslo dro vi. Det var virkelig en fantastisk kveld med gode venner, veldig god mat, drikke og show. Wallmans Salonger kan anbefales!!!

Da vi var hjemme rundt midnatt var veien til sengen kort etter en tur på badet og medisininntak.

I dag var vi bare hjemme og ordnet. Siden Toivo har bursdag til uken kom mamma, pappa, Hanne, Solveig og Hedvig på middag. At Marcus var hjemme var super heldig. Toivo lagde skikkelig julemat med ribbe, julepølse, medisterkaker og alt som hører med! Kjempegodt!!

Nå bikker jeg straks i seng. Kvelden har jeg avsluttet med en ny episode “Hjertebarna” på TV2. Som de forrige episodene var det rørende, litt terapeutisk og sterkt å se på. Når min tidligere hjerte kirurg og intensivsykepleier dukker opp på skjermen, sitter tårene løst og alle verdens følelser er utpå kroppen. 

Fantastiske mennesker som gjør en fantastisk jobb. Evig takknemlig!

Natta folkens

– Katie 

http://www.organdonasjon.no

http://www.vmh.no

#medfødthjertfeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertebarna #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg