Internasjonal glede

Hey

Etter en god natts søvn,kjente jeg for første gang på lenge at jeg faktisk hadde litt overskudd i kroppen. Overskudd har vært mangelvare den siste tiden så det var godt. Toivo jobbet natt, så etter en rolig morgen, fant vi ut at vi skulle ta turen til Drammen og Globus Internadjonale Festival.

Det var så moro å se masse happy folk som gikk rundt, man følte jo at hele Drammen var der. Masse smilene fjes fra alle verdenshjørner som man kunne kjøpe mat. Vi testet mat fra Sudan, Iran, Vietnam og Syria.

Jeg visste at turen til Drammen ville stjele alt jeg hadde av overskudd, og det gjorde det. Til slutt hadde jeg små mye smerter at jeg måtte kaste inn håndkle og dra hjem til Sande. En Paralgin Forte og sofaen ble min skjebne på ettermiddagen.

Før Toivo dro avgårde på en ny nattevakt lagde vi en hamburger til middag. Den var jo kjempe god, men skulle gjerne hatt noe av maten vi smakte på festivalen.

Håper dere alle har en super lørdag.

– Katie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg