En god høstdag

Hey

I dag har vært en god dag, selv om jeg har vært ganske så trøtt. Igjen måtte jeg ta fatt på vekkerklokken jeg har for vane å distansere meg fra. Opp 0800 og spise litt frokost mens gutta pakket bilen. Ettersom Toivo skulle avgårde på jobb, var det jeg som fikk gleden av å kjøre Marcus til Sessvollmoen ved Gardermoen. Det var ikke lov å ta bilde der og det syns nok Marcus at var helt ok. Man får en stolt følelse når man ser det barnet man har vært med å oppdra bli en mann som går i militæruniform for å fullføre førstegangstjenesten sin. #stoltstemor

 

Bildet er hentet fra Google.

På vei tilbake stoppet jeg innom venninnen min på Rikshospitalet og så ned til mamma og pappa for en kaffe. Kom meg hjem før rushtrafikken  og har bare surret her hjemme.

I dag tidlig merket jeg frost i gresset i hagen, temperaturen var 3° grader. Nå i kveld kan jeg definitivt kjenne at høsten er her og det kjennes nesten ut som “Kong Vinter” følger takk i hel.

Da er det godt og tenne litt lys og finne frem høstkosen det og fleecepleddet gir. Litt ekstra varme fra Arne og Otto med meg på sofaen og “Alt for Norge” på TV og kvelden er komplett.

 

God høstkveld i stua folkens. Og hipp hurra for min gode venninne, Anja, som fyller 40 år i dag.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #sessvollmoen #militærmamma

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg