Fotsone og farmen

Endelig tirsdag og time til fotsone terapi igjen. Etter noen dager med skikkelig kløe og sår i huden, var det utrolig godt. Det gir meg et velbehag i hele kroppen. Kjenner en ro mentalt også. 

Etter timen var planen å dra rett hjem, men med gavekort på Normal og penger på Espresso House appen min, tok jeg meg en tur på Gulskogen. Jeg kjenner at jeg fortsatt kikker meg over skulderen når jeg parkerer på HC plasser. Ser etter fjolsen som mente han kunne helbrede meg. Etter 11 hjerte operasjoner, kreft, akutt nyresvikt og hjertesvikt, så er jeg nesten blitt litt nysgjerrig på hva han kunne gjort som ikke legene, kardiologene og kirurgene gjør. For de gjør alt, og med tanke på at jeg er 40 og fortsatt lever etter alt jeg har vært igjennom, er ikke jeg i tvil om hva jeg velger.

Genial butikk med mye bra stæsj til en rimelig penge. Ble neglelakk, salt&vinegar chips, tannkrem og annet småtjafs. 

Ble ikke lenge på Gulskogen før jeg dro hjem til Arne og Otto og sofaen. Sovnet som en stein. Ble en tung cowboy strekk. Nå Farmen.

Håper dere alle har en smashing tirsdag.

– Katie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg