Lek og moro går hånd i hånd

HEY

I dag var jeg oppe 05.00 og det er jo sykt tidlig for meg. Det er lenge siden sist, men i dag var det jeg som skulle åpne resepsjonen på Drammensbadet. Jeg liker det for det er ganske stille og rolig på morgenen. De som kommer når jeg åpner dørene 06.30 smiler bare i det de går forbi.

Kaffe er selvskreven når man er oppe “før fugla fiser”. Koser meg med den og svaret kunder som skriver seg opp på fellestimene. 

Skulle jobbe til 11, men det ble litt hektisk i det jeg skulle gå, og jeg går aldri fra en kunde, så kom meg avgårde 11.45. Var ganske sliten da jeg kom hjem og sovnet på sofaen. Det er jo ikke noe nytt i seg selv.

Etter denne berømmelige cowboy strekken, tok Toivo og jeg med oss Arne og Otto i hundeparken. I ettermiddag var det kjempe stas for det var så mange andre hunder der. Arne og Otto fikk herjet rundt og lekt. 

Det er godt å komme ut i frisk høstluft og kjenne at man faktisk får litt roser i kinnene. Jeg orker jo ikke gå lange turer, men godt å se hundene kose seg. 

Nå er det fredag kveld og hundene er helt utslitt. Må innrømme at det er litt deilig også. I morgen blir det Oslo og 40 års lag før søndagen bringer med seg fårikål hos mamma og pappa. 

God helg folkens

– Katie 

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #minehunder #hund

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg