Nå kommer den kalde fine tida

På søndag var siste episode av “Hjertebarna” og definitivt den sterkeste og tøffeste å se på. Jeg ble veldig glad da jeg så at de skulle lage denne serien, men med en medfødt hjertefeil og er naturligvis et tidligere hjertebarn, satt det nok ganske mye dypere i meg. Nå er serien ferdig, så går vi se om det kommer en sesong til.

Oktober folkens. Når jeg står ute på plattingen i hagen på kvelden, kan jeg kjenne vinteren i luften. Lukten av nattefrost blandet med at noen i nærheten fyrer med ved. Liker det! Det er mange som syns vinteren er kjip og lang, men på den andre siden så er det godt med årstidene våre. Det som er det kjipeste for meg når det blir kaldt, er at beina mine blir enda værre enn ellers. Og nå merker jeg at det tar til. Jeg jobbet 4 timer i dag og det kjennes. Blodsirkulasjonen er så dårlig at huden er sår og tynn. Har en god krem, men må ty til smertestillende på kvelden som i kveld.

Skal jobbe i morgen også. Nå som det er høstferie, er det ganske trykk på Drammensbadet. Så nå er det litt melon og pasjonsfrukt yoghurt og Farmen til kvelds, mens beina er hevet høyt.

Ha en strålende oktober kveld.

– Katie 

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #drammensbadet #vmh #guch #medisiner #bluenails #vinter #oktober #trening #puls #vektnedgang #ernæring 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg