Tigergutt

Hey

Det er fredag og helg. Det er nesten som at det er innebygd i oss at det skal være synonymt med ENDELIG liksom. Dagene mine går ofte i hverandre, så det spiller nesten ingen rolle hvilken dag det er. 

Hverken kroppen eller psyken er tipp topp tommel opp om dagen. Jeg er sliten hver eneste dag. Jeg begynner å bli så lei. Dagens mood

Var oppe to ganger i natt med Arne, min amerikanske cocker. Han gråter av og til på natten og etter litt luft og kos, sovner han igjen. 

Formiddagen satt jeg litt i koma nesten. Søvn er så sykt viktig og jeg er ikke flink nok til å komme meg i seng, så når søvnen blir avbrutt, blir dagen fort sløv. Som i en tåkedott!!

Når Toivo kom hjem, dro vi med en gang innover til Oslo for å hente Hedvig på skolen. Det var dagens lykke. Å kunne hente jentene på skolen er noe som er så herlig. Og etter at de har bodd livene sine i Frankrike, må jeg nesten klype meg litt i armen. Fajitas hos mamma og pappa på Skøyen før vi kjørte hjem til Sande nå i kveld.

I bilen på vei hjem kom CC Cowboys på P4 med låten Tigergutt. Jeg har hørt den sangen så mange ganger og sunget med i bilen, men i dag hørte jeg en del av teksten med dypere betydning. 

“Alle trenger en pistol iblandt, tung og blank
Det bor en liten djevel bak en hjerteklaff”

Jeg er helt overbevist at jeg har en liten djevel bak min hjerteklaff. Og at den ødelegger så den må byttes…… food for thought!!

Nå er det Graham Norton før jeg skal hoppe i seng. Fikk byttet fotsone fra i dag til i morgen, så det blir bra! Natta folkens

– Katie

#medfødthjertfeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #sandeivestfold #norway #sykehusklovnene #tigergutt 

 

1 kommentar
    1. Ja, CC Cowboys er et av særdeles få grupper/artister hvor jeg faktisk har noe utbytte av å høre på teksten. Går ut fra at du bla.a kjenner til Barnehjemmet Johnny-Johnny og Elsker jorden også?.. Elsker den bitende sarkasmen i disse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg