City girl meets country life

Hey

Hatt noen dager hjemme nå og det har vært deilig. Helgen har gått veldig rolig for seg. Bortsett fra en tur til fotsone terapi i går formiddag og en tur til Stasjonsgården i ettermiddag med Toivo har jeg bare vært hjemme.

Denne helgen har de høstet gulrøttene på jordet utenfor huset. Jeg er født og oppvokst i Oslo,  ser på meg selv som en byjente, men nå bor jeg på landet. Det er helt sikkert. Syns det er ganske spennende med innhøstningen.

🥕🥕🥕🥕🥕🥕🥕

Måtte ta med meg Arne og Otto ut og se. Otto ble litt redd for de store trekassene og traktoren, mens Arne skulle drepe de.

Etter å ha bjeffet litt på bonden, arbeiderne og traktoren gikk vi inn i hagen. Med en paraglider svevende over oss, pipeleker å løpe etter for hundene og bråket fra gulrothøstingen,  skal man ikke si det er kjedelig på landet.

I dag fikk jeg ikke sove så lenge av hundene. Husker Mack, min elskede dachs, kunne sove til 10-11 tiden,  men den tid er forbi. Toivo dro tidlig på jobb så hadde en sløv morgen. Bakte noen scones. Kjempe lenge siden, men det er god terapi og ro i matlaging. Hadde heller ikke kjøpt brød, så da var varme scones godt til frokost.

Jeg har tydeligvis hatt godt av noen dager med ro. Vært litt mindre blå.

Nå i ettermiddag dro Toivo og jeg bort på Stasjonsgården. Alltid godt å dra en tur ut med min kjære. En fantastisk mann som fortjener all ære for å holde ut med meg. Fantastisk mann som alltid stiller opp.

Nå skal jeg bikke. Satser på en god uke. Fastlege og mer fotsone i morgen. Håper du også får en smashing uke.

– Katie 

#medfødthjertfeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #sandeivestfold #norway #sykehusklovnene #stasjonsgaarden #scones #baking #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #españa 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg