Tøff dag

Hey

Ikke akkurat den beste dagen i dag. Ble vekket av Arne kvart over 5 på morningen og det ødelegger meg for resten av dagen. Selv med lufting i hagen, kos og oppmuntring tok det 45 min før jeg sluknet av utmattelse.

Da jeg dro avgårde til fastlegen, tok jeg en titt i postkassen. Der fant jeg epikrise fra da jeg sjekket hjertestarteren min i slutten av september. Ofte den siste tiden, når jeg leser epikrise, føler jeg at jeg leser om en annen person. Det første jeg ofte tenker er “stakkars person”. 

Det er utrolig krevende noen dager, psykisk, å kjenne at kroppen blir svakere og svakere for hver dag, uten at jeg kan gjøre noe med det. Og tankens kraft er skummel og skremmende. Dødsangsten er så tilstede noen ganger og det tar overhånd. I dag var en sånn dag.

Det er lov å vise følelser, alle følelser. Sjekket INR hos fastlegen. Må sjekke tykkelsen av blodet mitt med jevne mellomrom. Mens jeg sto i gangen og ventet møtte jeg psykologen jeg har vært mye hos tidligere. Jeg tok en kjapp prat med han og jeg fikk en time allerede førstkommende onsdag. 

Det var ikke ledig parkering utenfor legekontoret, så jeg måtte parkere i gaten over. På dette bilde står bilen min parkert bak skiltet. Bakken er ikke lang, men hele tiden jeg var inne på legekontoret, tenkte jeg på at jeg måtte opp den.

Jeg kom meg opp og kom meg hjem 🙂

Natta folkens

– Katie 

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg