Bivirkninger

Hey

Heldigvis ble søvnen i natt uavbrutt. Hørte ikke et pip fra Arne og Otto før i halv ni tiden, og det er akseptabelt. Toivo var dratt på jobb mens jeg sov. Opp og hoppe med hundene og tur.

Fotsatt super spennende med innhøstningen av gulrøttene, så det ble ikke mye effektiv gåing. Men det passer meg bra, for blir så fort sliten. Når jeg går med de er jeg bare strålende fornøyd med at de beveger seg og får gjort det de skal.

🥕🥕🥕🥕🥕

Vel inne lagde jeg meg en kaffe og tok en maisbrød. Jeg går på så mye medisiner, så det blir jo en frokost i seg selv. Må vente litt med mer mat, så godt å ha fått dilla på disse maisbrødene. 

Takket være marevanen, den ene blodfortynnende medisinen, blør jeg ganske mye når jeg først blør og vips, etter å ha blåst nesen……

Blir ganske oppgitt, men det får nå bare være. Dagens gjøremål har vært en tur i butikken, litt lek i hagen med hundene og klesvask. Sistnevnte ble jeg nyss ferdig med.

Nå er det avslapping på sofaen. I morgen skal jeg til psykologen og det gleder jeg meg faktisk til. Få hjelp til å plassere angsten, depresjonen, frykten og andre følelser i “riktig skuff”. Dette må jeg leve med, men kanskje jeg kan finne måter å leve så best som mulig. Med en fantastisk mann, den beste familien, venner og helsevesen i ryggen har jeg jo de beste forutsetninger for at det skal gå bra. Men tankens kraft er skummel og til tider umulig å håndtere.

Ha en strålende kveld godtfolk.

– Katie 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg