Spirer på høsten

Hey

Hadde en ganske så god natts søvn i naTt. Det er jo viktig det, men det kan også være på grunn av de to tablettene med stesolid jeg tok i går.

Morra-trynet skal man være stolt av….

Våknet i 7 tiden og la bare dynen over meg og ble liggende. Det var først 10.30 at Toivo vekket meg så vi kunne komme oss avgårde. Slapp Toivo av i Drammen før jeg dro på fotsone terapi. Det var veldig godt å få en behandling, men jeg syns beina har vært bedre i det siste, så skal prøve med bare en gang i uken fremover.

Etter timen kjørte jeg hjem, via butikken for å kjøpe middag. Vel hjemme nøt jeg det siste av dagens høstsol ute på plattingen og i hagen med Arne og Otto. På grunn av det fine været i det siste har både jordbær planten og kruspersillen min fått nytt liv….moro!

Må innrømme at nå som jeg er alene fordi Toivo jobber, landet jeg på en pizza Grandiosa. Ikke ofte jeg spiser det, men dæven så godt det er noen ganger.

Nå blir det sløving på sofaen resten av kvelden med gutta boys og Farmen. Håper dere alle har en strålende start på uken.

– Katie

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg