Å lette på sløret

Hey

Ny time hos psykolog Niels i dag. Ofte når jeg går til timene mine, tenker jeg over hvorfor er det jeg egentlig går. Hva er det jeg skal fortelle? Er det noe denne timen kan gi meg for å takle hverdagen bedre. I frykt for å bruke en klisje så føler jeg at jeg hadde et lite “break-through” i timen i dag. Det satt så langt inne i meg. At jeg sliter med dødangst på daglig basis, er ikke noe hemmelighet, men i dag klarte jeg å fortelle han hva jeg frykter rundt det. Jeg kunne gått i detalj, men det holder jeg på et konfidensielt nivå.

Timen var krevende idag og etterpå trengte jeg en pause for meg selv. Så jeg satte meg i bilen, nøt faktum av at det var atter en fantastisk høstdag og kjørte opp på Spiralen i Drammen. Jeg orker jo ikke gå meg en tur i skog og mark på grunn av beina, men og nyte utsikten, den friske luften og en varm sjokolade med krem, ja det klarer jeg.

Er hjemme nå. Lek med gutta i hagen sammen med Toivo er alltid moro og rett etter sovnet jeg tvert på sofaen. Jeg ble nok ganske så sliten av timen hos psykologen så sluknet hekt.

Nå er det sofaen med premieren på “På tur med Dag Otto”. Digger det programmet.

– Katie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg